probanner

nutizie

Forse hè per risponde à i gusti di i giovani hipsters. I notebooks diventanu sempre di più in più nantu à a strada di a luce, magre è purtatili. Oghje, i notebooks mainstream anu gradualmente annullendu interfacce di rete cablate HDMI, VGA è RJ45. Ancu u portu USB A tradiziunale hè statu ancu rimpiazzatu da u portu TYPE-C è u portu TYPE-C. Per i notebooks fini è leggeri, a moda è a portabilità sò i so vantaghji, ma i so pochi scenarii d'usu di l'interfaccia sò assai limitati, soprattuttu per prufessiunali cum'è Chao Fanjun. Quandu i notebooks sò usati in l'uffiziu, anu generalmente una tastiera meccanica esterna, un mouse è L'interfaccia di u display, un notebook finu è chjaru ùn hè micca abbastanza!
Benintesa, in l'era di a tecnulugia, ci hè una soluzione più simplice per u prublema di l'interfacce di notebook insuficienti, è chì hè una stazione docking multifunzionale cù l'interfaccia TYPE-C. Oghje ghjornu, i telefoni intelligenti mainstream supportanu ancu l'espansione di i periferichi per mezu di stazioni docking. Dunque, u mercatu di e stazioni di attrachjata hè attualmente in forte crescita, cù stazioni di attrachju chì vanu da decine à centinaie di yuan almenu. Cumbinendu cù i so bisogni di travagliu, Chaofanjun hè in traccia di inizià a Baseus docking station multifunzione sei-in-unu, chì pò esse allargata cù l'interfaccia USB3.0 * 3, HDMI * 1, interfaccia TYPE-C chì sustene a carica rapida PD è RJ45 cablata portu di rete, Vale à dì chì l'interfaccia HDMI supporta l'uscita video 4K, è u monitor di a cumpagnia pò esse utile torna.
L'imballaggio di Baseus 6-in-1 docking station hè assai simplice, chì hè ancu u stilu di cuncepimentu consistente di i prudutti Baseus. I parametri dettagliati sò stampati à u fondu di a scatula. Vale à dì chì a stazione docking furnisce un portu di ricarica TYPE-C, chì sustene a ricarica rapida PD, è a putenza massima hè 100W. U notebook pò esse carcu attraversu u portu C di a stazione di ancoraggio.
Pudete vede da a tavula di parametri chì l'interfaccia HDMI supporta 4K 30Hz display in alta definizione. Benintesa, duvete avè un monitor è un cavu supportati da 4K. U schermu di u notebook stessu hè sempre troppu chjucu per l'usu di l'uffiziu ogni ghjornu. Tuttavia, se vulete aduprà u notebook per ghjucà à ghjochi cum'è League of Legends, duvete sempre cunnesse un monitor esterno, tastiera è mouse è altri periferichi per avè una migliore esperienza di ghjocu. Ciò chì mi preoccupa un pocu hè se a dissipazione di calore di a docking station influenzerà e prestazioni di u dispositivu quandu a docking station hè pienu caricata.
L'anguli di a docking station sò arrotondati, è a presa si sente assai bè. Pò esse facilmente purtatu è piazzatu sì hè adupratu in ufficiu o in un viaghju d'affari.
L'interfacce funziunali sò principalmente distribuite à l'estremità sinistra è destra di a stazione docking. E trè interfacce USB3.0 sò disposte in linea dritta è sò pensate per esse separate. Quandu parechji dispositivi sò cunnessi in u stessu tempu, ùn ci saranu micca prublemi di interferenza reciproca. A causa di u spaziu di almacenamentu limitatu di u notebook stessu, à volte i grandi file anu da esse scaricati o salvati in un discu duru mobile. Cù l'aghjuntu di una tastiera è un mouse, i porti USB 3 espansi sò abbastanza.
A velocità di trasmissione teorica di USB3.0 pò ghjunghje à 5Gbps, è a velocità è a stabilità di a trasmissione di dati è di a copia sò garantite. L'interfaccia USB espansa pò ancu carica telefoni cellulari, auricolari, banche di potenza è altri dispositivi. U parametru di uscita hè 5V1.5A. In questa era di ricarica rapida, a velocità di ricarica di 7,5 W ùn hè micca abbastanza, ma quandu viaghjate o travagliendu fora, Pò esse adupratu per a ricarica d'emergenza di i telefuni cellulari.
U laptop di Chaofanjun hè YOGA 14S. L'interfaccia hè pietosa. Ùn hà mancu un portu di rete cablata chì hè standard nantu à i laptop tradiziunali. Pudete aduprà a cumpagnia WiFi in l'uffiziu, ma pò esse fastidiosu quandu site in un viaghju d'affari per debug in linea cù l'attrezzatura di i clienti. Ùn ci hè mancu una cundizione di cunnessione. . Inoltre, a velocità è a stabilità di u signale di rete wireless sò inferiori à a rete cablata. In u futuru, sè vulete usà u notebook per ghjucà à ghjochi in linea, duvete sempre aduprà a rete cablata.
U portu di rete nantu à a stazione docking Baseus supporta 1000 Mbps, 100 Mbps è 10 Mbps. Dopu questu, adupru in secretu a banda larga gigabit di a cumpagnia per ghjucà à ghjochi in ufficiu. Hè assai eccitante di pensallu.
In l'ambiente di l'uffiziu, dopu chì u monitoru esternu, u mouse, a tastiera è u discu duru mobile sò stati testati, a stazione docking hè guasi in un statu cumpletamente caricu. L'attrezzatura testata funziona in modu stabile, è ùn ci hè nisuna interferenza quandu si stacca è stacca l'attrezzatura. Ci hè un ligeru fenomenu di riscaldamentu, ma per furtuna, ùn influenza micca u funziunamentu normale di l'attrezzatura esterna.
Aduprate u software CrystalDiskMark per fà un test di lettura è scrittura in un discu duru mobile 2T meccanicu. I risultati di i testi sò cum'è mostrati in a figura sopra. U portu USB espansu hà prestazioni simili à u portu USB propiu di u notebook, chì hè abbastanza per risponde à i bisogni quotidiani. Oltre à e prestazioni di u discu duru stessu, a capacità di lettura è scrittura di u discu duru hè ancu liata à e prestazioni di u notebook. I dati di test sopra sò per riferimentu.
Pensu chì avessi da cumprà un quadernu magru è leggeru, è poi puderia riesce à imballallu leggermente in un viaghju d'affari, ma ùn sò chì in parechji scenarii, devu sempre aduprà una docking station. Baseus sei-in-unu docking station pò basicamente risponde à i bisogni di travagliu di Chaofanjun. Quandu a stazione docking hè cumpletamente caricata, e prestazioni di u dispositivu esternu ùn si riduceranu. Sò assai cuntentu di questu puntu.


Tempu di posta: Mar-16-2021