probanner

nutizie

A luce verde di a maiò parte di l'interfaccia di rete rapprisenta a velocità di a rete, mentre chì a luce gialla rapprisenta a trasmissione di dati.

Ancu se parechji dispositi di rete sò diffirenti, di solitu:

Luce verde: se a lampada hè accesa per un bellu pezzu, significa 100m;s'ellu ùn hè micca, significa 10m

Luce gialla: longu ﹣ significa chì ùn riceve è trasmette micca dati;lampeggiante ﹣ significa chì riceve è trasmette dati

U portu Gigabit Ethernet (1000m) distingue direttamente u statutu secondu u culore, micca luminoso: 10M / VERDE: 100M / giallu: 1000m

Cù l'arrivu è a popularizazione di a reta 5g, a reta di 10m uriginale più bassa hè stata rimpiazzata da a reta di 100m.Se un LED di u portu di a rete RJ45 hè nantu à un bellu pezzu, di solitu significa 100m network o più altu, mentre chì l'altru LED lampeghja, indicando chì ci hè una trasmissione di dati, chì hè sottumessu à l'equipaggiu di a rete.

In ordine per riduce u costu, certi porti di reta bassu-fini hannu solu un LED, long light significa connectivity reta, lampeggiante significa trasmissioni dati, chì tutti sò cumpletati da u listessu led.

U LED in u connettore di u portu di a rete RJ45 ci furnisce un aiutu più intuitivu per distingue u statutu di l'equipaggiu di rete.Cù u cambiamentu di a dumanda di u mercatu, u cunnessu RJ45 cù LED hè una scelta megliu per a selezzione.


Tempu di Postu: 12-Jan-2021